”Maaseudun sähköisen sähäkkä asiakaspalvelu”

Koska mökkikiinteistö on otettu ulosottoviraston haltuun, on siitä purettu sähköliittymä pois. Paikkakunnan verkkoyhtiö on Järvi-Suomen Energia ja heidän nettisivuiltaan löytyy tietoa liittymän hankinnasta. Sieltä ei kuitenkaan löydy tietoa siitä, miten hinnoittelu tällaisessa tapauksessa menee. Sen sijaan sieltä löytyy puhelinnumero myyntiin sekä tarjouspyyntölomake. Asiani ei ole päivän päälle, joten laitan pyynnön lomakkeella menemään. Silloin oli 22.2. Aiemmin kerroin, että olen huono odottamaan, joten vajaan viikon jälkeen, 28.2. soitin heille perään. Pitkän jonotuksen jälkeen puheluuni vastasi neito joka kertoi, ettei myyjiä ole paikalla, vaan he ovat koulutuksessa iltapäivään saakka. Jätin hänen kehotuksestaan soittopyynnön ja painotin lomavastaajaani ja sitä, että odotan kiinteistötunnuksen kanssa takaisinsoittoa. Iltapäivä tuli ja meni, mutta soittoa ei. Uusi yritys seuraavana maanantaina 4.3. Nyt jonotus ei kestänyt kauaa, mutta tilanne oli sama. Ystävällinen neito vastasi, ettei myyjiä ole juuri nyt tavoitettavissa. Uusi soittopyyntö kehiin ja odottamaan! Seuraavana päivänä se sitten tuli, puhelu sähköliittymämyyjältä! Puhelu meni hienosti, myyjä oli tutustunut kiinteistöön sekä muuntamon sijaintiin. Hän kertoi, että hinta on se, mitä nettisivuilla lukee. Hän ei ollut tietoinen, että kohteessa on ollut sähköliittymä, mutta sillä ei ollut vaikutusta hintaan. Uusi kaapeli kaivetaan maahan joka tapauksessa. No, olin osannut tähän hintaan varautua, joten se ei ollut suuri yllätys. Sen sijaan toimitusaika oli! Tilatessani liittymän nyt, toimitus olisi kesäkuun loppuun mennessä. ”On aika paljon kiireitä” myyjä kertoi. Jäin pohtimaan, miksi ihmeessä minä odotin noin kauan. Nuo samat asiat minulle olisi voinut kertoa se neito joka vastasi puhelimeen kahdesti. Jos näin olisi ollut, olisi asiakaskokemukseni aivan eri tasolla.

Mitä vaihtoehtoja minulla on? Jos haluan mökin olevan ympärivuotisessa käytössä, ei juuri mitään. Liittymään en voi hankkia mistään muualta. Jos voisin, en edes harkitsisi Järvi-Suomen Energiaa tämän kokemuksen perusteella.

Pohdittuani aihetta tovin, lähetin tiedustelun Akku-Ässä Oy:lle aurinkosähköjärjestelmästä. Investointina se olisi hieman suurempi, mutta tuntuu varteenotettavalta vaihtoehdolta. Jään innolla odottamaan heidän yhteydenottoaan asian tiimoilta!

4 Replies to “”Maaseudun sähköisen sähäkkä asiakaspalvelu””

  1. Your mode of telling the whole thing in this piece of writing is truly nice, every one can simply
    understand it, Thanks a lot. Ahaa, its fastidious conversation about this piece of writing at this place at this webpage, I have read all that, so now
    me also commenting here. It’s the best time to make
    some plans for the future and it’s time to be happy.
    I’ve read this post and if I could I wish to suggest you some interesting things or tips.
    Perhaps you can write next articles referring to this article.
    I wish to read even more things about it! http://Foxnews.net/

  2. Howdy would you mind sharing which blog platform
    you?re working with? I?m looking to start my own blog in the near future but I?m having a
    difficult time deciding between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal.
    The reason I ask is because your design seems different then most blogs and I?m looking for something completely unique.

    P.S Sorry for getting off-topic but I had to ask! https://www.m2move.ca

Kommentit on suljettu.